26
окт
2017

ISPITIVANJE I ANALIZA TRŽIŠTA

Posted By :
Comments : 0

Marketing HK „Krušik” a.d. je izvršio ispitivanje i analizu tržišta na osnovu interesovanja i prodaje svojih izvoznih proizvoda namenskog programa za 9 meseci 2017. godine.
Na osnovu aktivnosti ispitivanja tržišta pomoću pet najvažnijih načina-modela merenja zainteresovanosti kupaca i potencionalnih kupaca za naše proizvode dobili smo ukupno pet lista proizvoda.
Analizom svih lista došli smo do konačne koja pokazuje ukupnu zainteresovanost tržišta za naše proizvode.

Modeli:
1 – Sklopljeni ugovori prodatih proizvoda.
2 – Poslate ponude na osnovu zahteva potencijalnih klijenata širom sveta.
3 – Interesovanje stranih poslovnih i državnih delegacija kod predstavnika „Krušika“ na domaćim i
međunarodnim izložbama u svetu.
4 – Posete fabrici poslovnih i državnih delegacija iz sveta radi eventualne kupovine naših
proizvoda.
5 – Utvrđivanje najinteresantnijih proizvoda preko Veb analitike o poseti publike fabričkom sajtu
na stranicama najposećenijih proizvoda.

Konačna lista koja pokazuje ukupnu zainteresovanost tržišta za top 10 proizvoda:

1. Minobacačka municija 120 mm
2. Minobacačka municija 60 mm
3. Nevođena raketa 122 mm „Grad 2000” za VBR
4. Minobacačka municija 81/82 mm
5. Ručne bombe M75 i M84
6. Artiljerijska raketa 107 mm M15 standard za VBR
7. Modifikovana poluautomatski vođena raketa MALJUTKA 2T
8. Artiljerijska raketa 107 mm M06 produženog dometa za VBR
9. Avionske bombe od 100 kg i 250 kg
10. Protivtenkovska mina -6 (TMRP-6)

About the Author

Leave a Reply